۴- نمی‌دونم!

یه سئوالی هست بیشتر وقتا، مخصوصا وقتی کانکت هستم و دارم تو سایت‌های مختلف می‌تابم می‌آد تو ذهنم! دلم می‌خواد بدونم چند درصد کسایی که وارد دنیای مجازی می‌شن به سایت‌های س ک س ی سر می‌زنن!

دوست دارم بدونم واقعا دیدن عکس یا خوندن داستان و... از این دست چه لذتی رو به این افراد می‌د‌ه؟!!

اینجای دنیای مستی و راستی ِ من ِ! پس بذارید این رو هم بگم، من یکبار (فقط یکبار!)  یه سایت رو به معرفی یه دوست باز کردم، وقتی دیدم سایتِ داستان‌های  س ک س ی هست!!! خواستم قبل از لود شدن کامل صفحه‌رو ببندم! بعد وسوسه شدم که نه!! بذار باشه ببینم چی هست حالا!!! بگذریم که بیشتر از 3-2 تا از داستان‌هاشو نتونستم بخونم!! و جالب‌تر اینکه بعد از اون به همه‌ی عالم و آدم بدبین بودم!! حالا من موندم که غریزه‌ی جنسی‌رو چطور بعضی‌ها با خوندن داستان و دیدن عکس به اصطلاح خودشون ارضاء می‌کنن! یعنی واقعا دیدن و خوندنِ اینجور چیزا اینقدر لذت داره برای بعضی‌ها!!

 

پانوشت1: دلم می خواد به چیزایی‌رو اینجا بگم! یه سئوالایی‌رو هم بپرسم!! اشکالی نداره که؟!

پانوشت۲: من اصلا با مطالعه برای داشتن اطلاعاتی که بلاخره یه روزی لازم می‌شه! و حتی اعتقاد دارم به اینکه با اطلاع بودن تو این زمینه‌ها واقعا برای داشتن زندگی موفق‌تر ضروری ِ! و آدم اُملی هم نیستم!

۳- جل‌الخالق!!!

 

تن فروشی مردانه در تهران

 

خبر خیلی جدید نیست ، تاریخ‌ش مال یک ماه پیش ِ، ولی برای من خیلی...

من وقتی خوندم‌ش یک روز تمام حس می‌کردم یه دست از تو حلق تا معده‌ام رفته و داره همه‌ی دل و روده‌مو می‌کشه بیرون!

 

 

۲- تحول!!

 

بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است: کودک که بودم می‌خواستم دنیا را تغییر دهم!! بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم! بعدها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم. در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده‌ام را متحول کنم. اینک که در آستانه مرگ هستم می‌فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم، شاید می‌توانستم دنیا را هم تغییر دهم...

 

*منم از همین حالا ( 8:47 شب،14مرداد سال 1386) تصمیم گرفتم خودم رو تغییر بدم!!  

 

همین الان نوشت: تا الان که خوب پیش رفتم!