۱۲- تست شخصیت

 این تست رو تو وبلاگ گیلاسی دیدم برام جالب بود دلم خواست نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌اش رو این جا ثبت کنم تا برام بمونه 

 

تاجر

(تاثیر گذار، برون گرا، واقع گرا، متفکر)

تو یک تیپ "تاجر" هستی و همیشه احتیاط می کنی که نکند یک وقت اتّفاق بدی بیفتد. اگر در دوران باستان زندگی می کردی، حتماً یک بربر وحشی می شدی ولی در دنیای امروز تو برای انجام فعالیتهای تجاری یا بورس سهام ایده آل هستی. تو ترجیح می دهی که واقع گرایانه فکر کنی تا خلّاق، و نحوه صریح رفتار و طرز فکرت به تو کمک می کند که در هر کاری که سعی می کنی انجامش بدهی موفق باشی.

شخصیت قوی و اجتماعی تو ممکن است به دیگران اینطور نشان دهد که تو آدم عجول و بی باکی هستی اما چون عقل تو کاملاً بر قلبت مسلط است، خیلی به ندرت ممکن است به احساساتت اجازه دهی که راه رسیدن به اهدافت را سد کنند. موفق باشی. 

 

................... 

اون بربر وحشی‌‌‌‌‌‌‌‌اش خیلی جالب بود

نظرات 3 + ارسال نظر
الف.کاف جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

کنجکاو شدم برم تست رو انجام بدم ببینم چیه...

اما یه چیزی... چیز دیگه‌ای نیست که دوست داشته باشی اینجا بنویسی که برات بمونه؟!!
من از خودم توقع ندارم چیزی بنویسم با این حال و روزم٬ تو چرا چیزی نمی‌گی خانوم؟!

چرا خیلی چیزها هست که بخوام بنویسم! راستش من معمولا وقتی آنلاین باشم باید بنویسم... یعنی همون وقت هر چی حسم باشه و تو ذهنم بیاد می‌نویسم... واین روزها خیلی کم می‌آیم نت!

منم اگه بخوام بنویسم وقتی حس نوشتنم دارم همه‌اش غصه‌دار‌‌‌ِ... ترجیح می‌دم ننویسم فعلا... یه جوری حال وروز منم نوشتنی نیست! اگه به‌تر شد شاید خاطرات و روزمرگی‌هام رو نوشتم همین‌جا!
ببخشید دیر جواب دادم اینم از عوارض همون کم آنلاین شدن!

الف.کاف جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

دوست داری بدونی در مورد من چی گفته؟!

خب راستش رو بخوای آره

الف.کاف سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://open-area.blogsky.com/

پس بالاخره جواب دادی!!

باشه... تو کامپیوتر خونه فک کنم سیوش کرده باشم.... الان کافی نتم... انشالله خونه بتونم وصل بشم برات می‌ذارمش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد