۴- نمی‌دونم!

یه سئوالی هست بیشتر وقتا، مخصوصا وقتی کانکت هستم و دارم تو سایت‌های مختلف می‌تابم می‌آد تو ذهنم! دلم می‌خواد بدونم چند درصد کسایی که وارد دنیای مجازی می‌شن به سایت‌های س ک س ی سر می‌زنن!

دوست دارم بدونم واقعا دیدن عکس یا خوندن داستان و... از این دست چه لذتی رو به این افراد می‌د‌ه؟!!

اینجای دنیای مستی و راستی ِ من ِ! پس بذارید این رو هم بگم، من یکبار (فقط یکبار!)  یه سایت رو به معرفی یه دوست باز کردم، وقتی دیدم سایتِ داستان‌های  س ک س ی هست!!! خواستم قبل از لود شدن کامل صفحه‌رو ببندم! بعد وسوسه شدم که نه!! بذار باشه ببینم چی هست حالا!!! بگذریم که بیشتر از 3-2 تا از داستان‌هاشو نتونستم بخونم!! و جالب‌تر اینکه بعد از اون به همه‌ی عالم و آدم بدبین بودم!! حالا من موندم که غریزه‌ی جنسی‌رو چطور بعضی‌ها با خوندن داستان و دیدن عکس به اصطلاح خودشون ارضاء می‌کنن! یعنی واقعا دیدن و خوندنِ اینجور چیزا اینقدر لذت داره برای بعضی‌ها!!

 

پانوشت1: دلم می خواد به چیزایی‌رو اینجا بگم! یه سئوالایی‌رو هم بپرسم!! اشکالی نداره که؟!

پانوشت۲: من اصلا با مطالعه برای داشتن اطلاعاتی که بلاخره یه روزی لازم می‌شه! و حتی اعتقاد دارم به اینکه با اطلاع بودن تو این زمینه‌ها واقعا برای داشتن زندگی موفق‌تر ضروری ِ! و آدم اُملی هم نیستم!

نظرات 5 + ارسال نظر
الف.ک یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

ج پ ۱: چه اشکالی داره؟ به نظر من که خیلی هم خوب ِ!
ج پ ۲: آره اما به نظرم هر موقع لازم شد میریم دنبالش... و البته سراغ منبع‌های موثق و درست و حسابی نه...


(به نظرم کامنت اصلی‌ام رو هنوز نذاشتم!!)

دقیقا منابع باید موثق باشه و زمان مناسب...

الف.ک سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ق.ظ

خوبی؟
درگیر درس ومشقی که کم پیدا شده‌ای٬ نه؟

(من٬ اینجا یه کامنت بدهکارم... اما حس نوشتن نیست... هیچ جا... فقط اجباری‌ها رو می‌نویسم در حال حاضر... )

خوبم
آره

مث خودمی...

الف.ک یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

کسی اینجا نیست؟

. . .

هیچ کس اینجا نیست؟

منو صدا میزنی؟!!

کاظم یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
کسانی از این چیزها لذت می برند که از نظر فکری و ذهنی به اون نزدیک شن(چی گفتم)
نه واقعا می گم
بعضی ها به خاطر فکر کردن به این موضوعات لذت می برن
و همش کار فکر و مغز

شاید نتونستم خوب منظورم رو بیان کنم
ولی مغز باعث می شه

سلام
منم همین طور فکر میکنم

حسین رضایی دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
احوال شما
مثل همیشه عالی بود
من هم آپم
منتظرت هستم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد