۳- جل‌الخالق!!!

 

تن فروشی مردانه در تهران

 

خبر خیلی جدید نیست ، تاریخ‌ش مال یک ماه پیش ِ، ولی برای من خیلی...

من وقتی خوندم‌ش یک روز تمام حس می‌کردم یه دست از تو حلق تا معده‌ام رفته و داره همه‌ی دل و روده‌مو می‌کشه بیرون!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
الف.ک پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

عجـــــــــــــــــب!!!

(فعلا فقط همین رو می‌تونم بگم!!)

برای منم خیلی عجیب بود! ;)

فعلا

خان داداش پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

من قبلا خوندم ...البته یه مقدار غلو کرده ..
اما من حسی رو که تو داشتی نداشتم ...برام جالب بود :)

شاید!!
برای من هم جالب بود و هم عجیب و هم تهوع آور!!

کاظم شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

قبلا فیلم دویس بیگالو رو دیده بودم
تجدید خاطرات اون شد
با این تفاوت که اون طنز بود

ولی این هم نوعی درد

نه برای پسره
برای اون دید
برای نگاه های اون خانم های محترمه
من چیزی نمی تونم بگم

نظر من اینه که برای پسرِ هم دردِ!

والبته برای نگاه‌های اون خانوما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد