۱۶- دلم عشق می‌خواهد!!!

آدم خیلی حقیر­ِ بازیچه­‌ی تقدیر­ِ پل بین­ِ دو مرگ­ِ مرگی که ناگزیر­ِ  

 

 

 

بعد از مدت­ها دلم بشدت آهنگ گوش دادن می­خواد! آخ خدایااااااااااااااا... چه کردی با من؟! هان؟! چرا من؟! می­دونم داری می­گی انتخابت اشتباه­ِ... خود­ِ خرم هم می­دونم... خدایا بهم نیرو بده فقط همین! توان­ِ تحمل بده...  

روز جمعه 31 اردبیهشت اتفاقی افتاد که 4 سال­ِ ذهنم رو درگیر خودش کرده بود! فک کن! اونم همونی رو گفت که من گفتم... خدایـــــــــــــــــــــــــا! چرا دنیات اینجوری­ِ! چرا؟! 

چه­‌قدر سخته که عشقت روبه روت باشه، نتونی هم­‌صداش باشی

چه­‌قدر سخته که رفتن راه آخر شه!!! 

دلم عشق می‌خواهد

نظرات 2 + ارسال نظر
الف.کاف دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

نمی‌دونم... قرار هم نیست بدونم... فقط برای خودت نوشتی.
فقط برات می‌تونم دعا کنم که چیزی که از خدا می‌خوای رو بهت بده ... همین.

:)

ممنون..
ازش توان تحمل می‌خوام همین

الف.کاف سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد